عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 24 اسفند 1401
بازدید : 12173
نویسنده : کتابخونه

 

سرعت باز و بسته شدن درب های شیشه ای برقی بسته به میزان تردد قابل تنظیم و کنترل است. درب ها در طرح ها و سبک های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان در زمینه هایی چون ساختار نوع مواد سازنده میزان امنیت یا فضایی که اشغال کرده اند، سادگی عملکردشان و زیبایی شناختی دارند. گاهی نیز به دلیل وزش باد ممکن است اتفاقاتی چون کوبیده شدن درب پارکینگ هنگام ورود و یا خروج از آن پیش آمده و موجب خسارت به بدنه ماشین شما شود؛ اما با وجود جکهای در بازکن برقی، باد نمیتواند خسارتی به اتومبیل شما وارد کند و میتوانید با آرامش وارد پارکینگ شده یا از آن خارج شوید. به دلیل نصب در کنار درب پارکینگ شما، صاحبان خانه میتوانند فضای سقف پارکینگ بیشتری در دسترس داشته باشند که اغلب برای نگهداری وسایل بزرگ یا نامناسب مانند دوچرخه و سایر اقلام بزرگ استفاده میشود.

 

در چند سال گذشته، درب بازکنهای جک میل برای بسیاری از صاحبان خانه محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. با این جکهای برقی بدون پیاده شدن و از داخل ماشین، درب پارکینگ خود را باز کرده و داخل بروید. با وجود این جکها، دیگر خیالتان از امنیت خانه و پارکینگ خود راحت باشد و با آسودگی بیشتر زندگی کنید؛ چرا که دیگر نیاز نیست برای هر بار خارج شدن و یا وارد شدن به پارکینگ منزل خود، از ماشین پیاده شده و دربها را باز کنید تا بتوانید ماشین خود را از پارکینگ بیرون آورده یا در داخل پارکینگ، پارک کنید. اگر خیلی فراموشکار هستید یا از فناوری آگاه نیستید، ممکن است قفل خودکار گزینه مناسبی برای شما نباشد. اگر شما هم به دنبال یک سیستم امنیتی برای منزل خود هستید تا بتوانید کار خود را راحتتر کنید و نیز خیالتان از بابت خیلی از اتفاقاتی که ممکن است به خاطر ایمن نبودن درب پارکینگ شما رخ دهد، راحت کنید، درب بازکنهای جک برقی پارکینگ که با ریموت باز و بسته میشوند، گزینه خوبی برای شما خواهد بود. اگر میخواهید از این مشکل جلوگیری کنید، درب بازکنهای جکی بهترین گزینه هستند. از این طرح میتوان برای دربهای پارکینگ بالابر نیز استفاده کرد و نیاز به نصب پنل کاذب را برطرف کرد.  

جدیدترین مدلهای درب بازکن پارکینگ از جمله مدلهای جک که دارای کدهای درب غلتکی هستند است، هر بار که در باز میشود کدهای منحصربهفرد درب برای جلوگیری از کپی کردن دارند. موقعیتهای دیگری نیز وجود دارد که استفاده از درب بازکن ریموتی یا جکی ممکن است مفید باشد. درحالیکه هزینه نصب درب بازکنهای جکی معمولاً کمی بیشتر از مدلهای جایگزین تسمه یا درب بازکنهای زنجیرهای است، طیف وسیعی از مزایای درب بازکن جکی، هزینههای اولیه را جبران میکند. درحالیکه این درب بازکن برای پارکینگهای بلند مفید است، اما در ارتفاع ۴٫۲ متری یا کمتر و عرض ۵٫۵ متری یا کمتر بهترین کار را دارد. سیستمهای ریلی مورد استفاده در درب بازکنهای زنجیری و تسمهای، مقدار فضای سقف موجود را محدود میکنند، درحالیکه درب بازکنهای جک برقی، ناحیه بسیار موردنیاز را ایجاد میکنند. این اغلب در مورد پارکینگهایی است که برای نگهداری وسایل نقلیه سواری استفاده میشود. اما در صورتیکه کرکره برقی با کاربری مسکونی مورد استفاده قرار بگیرد بدلیل مشخص نبودن تردد وسایل نقلیه از کرکره برقی پارکینگ نمی توان قفل و جا قفلی در نظر گرفت و همانند یک کرکره برقی مغازه آن را قفل نمود. 

 

از آنجایی که درب بازکن جکی در کنار در نصب شده است، احتمال اینکه قطعهای سقوط کند و به وسیله نقلیه شما برخورد کند بسیار کمتر است. برخی از طراحان خانه ترجیح میدهند یک پنجره در بالای در قرار دهند تا اینکه آن را وجود خود درب پارکینگ قرار دهند. یکی دیگر از راههای عیب یابی سنسورها توجه به چراغ آنها است. لازم به توضیح است که اگر اطلاعات کافی در خصوص عیب یابی و بررسی چشم الکترونیکی درب اتوماتیک را ندارید بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. مشاوران ما به شما کمک میکنند تا درب مناسب ساختمان خود را پیدا کرده و آن را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش خود خریداری کنید. تنها کافی است به جای این همه زحمت، برای درب پارکینگ خود، جک برقی خریداری کرده و با ریموت آن را باز و بسته کنید. تمامی بخش ها و اجزای سیستم مورد بازدید و دیده بانی قرار می گیرند، که این اطمینان ایجاد شود که همیشه حداقل یک سیستم برای عملکرد مکانیزم باز شدن اضطراری درب در حین رویداد یک حادثه و زمانی که آژیر فعال می شود دردسترس است. 

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com